Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Emotie --- Reclame --- Reclamespot --- Reclame-onderzoek --- Reclamestrategie --- Multimediaproductie --- Audiovisual Design
Choose an application
The book is dedicated to exploring the story of Chanel No 5, published to celebrate the centenary of the iconic perfumeArguably the most famous perfume in the world.Most memorably endorsed by Marilyn Monroe ? Chanel No 5 continues to fascinate and claims millions of devotees around the world. Created in 1921 by Coco Chanel, the perfume was one of the first to use synthetics. To complement her pioneering fashion, Chanel wanted to give the modern woman ?a perfume, but an artificial perfume?not rose or lily of the valley?a perfume that is compound?, presented in a distinctively pared-back glass bottle that would become an icon in its own right (inspiring a series of works by Andy Warhol decades later).Presented in two volumes (one on the early years of Chanel No 5 from 1921 to 1945, the other on the period in which Chanel No. 5 went truly global, from the postwar years to today), Chanel No 5 explores the evolution of the perfume?s packaging, composition, manufacture and marketing, with unprecedented access to the Chanel archives and those tasked with creating the fragrance today.The world?s leading creatives have lent their talents to the perfume?s advertising campaigns, which are given pride of place in the book, from photographers such as Richard Avedon and Helmut Newton, to film directors including Ridley Scott and Baz Luhrmann, and stylish muses ? Coco Chanel herself, of course, as well as Suzy Parker, Catherine Deneuve, Nicole Kidman, Gisele Bündchen and Lily-Rose Depp.bron: https://www.copyrightbookshop.be/shop/chanel-n-5-anatomy-of-a-myth-architecture-of-a-legend/
Reclame --- Vormgeving --- Verpakking --- Design --- Luxeproducten
Choose an application
Satire met een vlijmscherp randje die zich afspeelt in de wereld van reclame en media. Bruno Vanspauwen werkte dertig jaar in de reclamewereld, afwisselend als gestreste participant en geamuseerd observator. In dit boek ? zijn debuut als romanschrijver ? vertelt hij het verhaal van een bedrijf dat kauwgom produceert en de slabakkende verkoop wil aanzwengelen. Het schakelt daarvoor een reclamebureau in dat uitpakt met het nieuwe wonderwapen van de marketing: 360°. In een gonzend universum van ononderbroken reclame, entertainment en digitalisering wordt de kauwgombubbel opgeblazen tot hij uit elkaar dreigt te spatten. Hoofdpersonage Abel Artman is CEO van een bekend reclamebureau, Frank Lamarck is de nieuwe Vice President Marketing van de kauwgommultinational Chew Inc. Samen zetten ze alle mogelijke reclamekanalen en -technieken in om zo veel mogelijk mensen aan het kauwen te krijgen: van shockerende reclame (shockvertising) over de vermenging van reclame en journalistiek (branded content) tot reality-tv die betaald en bepaald wordt door de kauwgomfabrikant (branded entertainment). Als lezer krijg je een glimp achter de schermen van de media- en reclamewereld en een geestige inkijk in de nieuwste technieken van commerciële verleiding.Bron: bol.com
Dutch literature --- Reclame --- Marketing --- Digitalisering --- Reclamebureau --- Journalistiek --- Media --- Futurisme --- Satire
Choose an application
Perfect the gift of giving. The only modern, practical guide to the ancient art of Japanese gift wrapping. Make gift-giving extra special (and help save the planet) with 30 exquisite yet easy styles.In Japan, gift giving is an important cultural ritual, and the presentation is just as important as the gift itself. Discover a variety of wrapping styles, involving knotted or intricately folded furoshiki or tsutsumi cloth. With no cutting, sticking or waste your furoshiki is completely reusable.As well as gifts you can also use furoshiki to wrap and carry all sorts of items. Say goodbye to wrapping paper and plastic shopping bags for good.Bron : https://www.bispublishers.com/furoshiki.html
Reclame --- Vormgeving --- Verpakking --- Design --- Luxeproducten --- Japanse kunst --- Furoshiki
Choose an application
#SBIB:309H2800 --- #SBIB:309H2819 --- Reclame: algemene werken --- Reclame: andere aspecten --- Marketing --- communicatie --- marketingcommunicatie --- Marketingcommunicatie --- Augmented reality --- SWOCC --- Branding --- Marktonderzoek --- Merkbeleid --- Merkstrategie
Choose an application
After describing 10 common pitfalls, the authors share great tools and techniques that work in practice. They discuss the Achilles' heel of innovating online and present 10 methodologies you can use for hands-on online innovation. The Lightning Decision Jam, the Design Sprint and the FORTH innovation method are highlighted in the book. The authors combine these methodologies into a new hybrid version. At the end of the book, you will find systematic descriptions of 25 tools and 10 methods. These will give a clear overview that will help you to pick the right ones for your online innovation journey. Innovating online is here to stay. There is a huge increase in hybrid innovation projects, combining in-person and online workshops, using all the online advantages while being personally engaged offline. Online Innovation supports all professionals who want to innovate online: consultants, coaches, facilitators, managers, and students in design (thinking) and inn.vation.
Innovation Innovatie --- Créativité Creativiteit --- Digital Digitaal --- 369.1 --- 369.4 --- marketing --- marketingstrategie --- reclame --- innovatie --- internetmarketing --- Innovation --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Production management --- innovatiemanagement --- productiemanagement --- innovaties --- bedrijfsbeleid
Choose an application
Wat een prachtige job, reclamemaker. Reclame heeft vandaag de kracht om ambities vorm te geven en waarden te bekrachtigen. Maar reclame die ons dagelijks en massaal bereikt, wordt door de consument steeds vaker als vervelend ervaren. Dit boek is een verslag van een onderzoek. Een onderzoek dat vertrekt vanuit die brede reclamemoeheid. _ Kunnen we leren uit andere domeinen om de in- en output van de reclamemaker relevanter te maken voor merk en mens? Empowerment van Artistieke Creatie: wat kan dat betekenen? Een verkenning van het land der kunsten (het centrale domein van LUCA School of Arts, waarbinnen ook Studio Reclame zich situeert) laat andere manieren van denken zien, andere manieren van doen en van zijn. Daar ligt veel wat van waarde kan zijn voor het vak reclame. _ Een oefening.
766.01 --- Onderzoek in de kunsten ; Sint-Lucas Beeldende Kunst --- Kunst en reclame ; grafische vormgeving --- Reclame ; theorie --- Gebruiksgrafiek ; theorie, filosofie, esthetica --- Advertising. Public relations --- graphic design --- reclamevormgeving --- onderzoek in de kunsten --- Reclame --- Creativiteit --- 766.31.01 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; theorie, filosofie, esthetica
Choose an application
Industrial and intellectual property --- Commercial law. Economic law (general) --- mediarecht --- merkenrecht --- verbintenissenrecht --- auteursrecht --- muziek --- reclame --- sociaal recht --- economisch recht --- Netherlands
Choose an application
Learn the techniques and applications of marketing communications in a European context Marketing Communications: A European Perspective, 7th Edition, by De Pelsmacker, Geuens and Van Den Bergh provides an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of marketing communications within a European context. This book provides in-depth coverage of consumer behaviour and branding foundations of marketing communications, and all elements of the communications mix, including advertising, public relations, sponsorship, brand activation, direct marketing and exhibitions. Building on the success of the last edition, the 7th edition uses examples, case studies and research results from various countries, industries and markets to make the concepts more practice orientated and help you grasp essential facts. Extensive case material on global brands like Snickers, Libresse, Guinness, Costco, Baunat, Trooper and Lego have been added to reflect the recent developments in marketing communications. Pearson, the world's learning company.https://www.bol.com/be/nl/f/marketing-communications/33256191/
Communication in marketing --- 659 --- Marketingcommunicatie --- 658.88 --- MA 2017-2018 --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Toegepaste marketing --- Reclame. Public relations --- OO Marketingcommunicatie --- Marketing --- Advertising. Public relations --- marketingcommunicatie --- Geïntegreerde marketing --- Geïntegreerde communicatie --- Branding --- Reclame --- Reclame-onderzoek --- Sales promotion --- Sponsoring --- Public relations --- Financiewezen --- Marktonderzoek
Choose an application
Klimaatverandering ligt op ieders lippen. De aandacht gaat vooral naar het uitstippelen van een degelijk klimaatbeleid vanuit de overheid en bedrijven, om bijvoorbeeld oude diesels uit steden en plastic zakjes uit supermarkten te weren. Maar ook de rol van de individuele consument is niet te onderschatten. Daarbij gaat het niet alleen over de uitlaatgassen van ons vervoer, maar ook over de manier waarop we producten kopen en ermee omgaan. Welke verpakkingen gebruiken we? Is vleesarm eten de oplossing? En hoe gaan we om met technologie? Karine Van Doorsselaer laat zien welke acties je als individu kunt nemen om zo je steentje bij te dragen. Tips en achtergronden over milieu- en klimaatbewust leven.
klimaatverandering --- ecologie --- consumentengedrag --- 369.4 --- 614.61 --- circulaire economie --- consuminderen --- duurzaamheid --- recyclage --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- milieubeheer, milieubeleid algemeen --- milieubewust connsumeren --- Climatic changes --- Food habits
Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|